Shanghai Tinchak Import & Export Co., Ltd.

Hè una impresa specializata in l'impurtazione, l'esportazione è a distribuzione di materie prime plastiche.
  • 892767907@qq.com
  • 0086-13319695537
TINCHAK

nutizie

A produzzione di l'automobile in Cina aumenta è a dumanda di materie prime aumenta

A ricuperazione di u mercatu di l'automobile di a Cina s'hè stabilizzata, e vendite di vitture novi anu aumentatu forte per dui mesi consecutivi, è a dumanda domestica di materie prime plastiche hà cuminciatu à scaldà è cresce.

U mercatu di l'automobile di a Cina hè in boom ghjornu per ghjornu.L'Associu di l'Industria di l'Automobile Chine hà annunziatu in Pechino l'11 chì in lugliu, i fabricatori anu vindutu 2,42 milioni di veiculi à i rivenditori in tuttu u paese, un aumentu di quasi 30% annu annu.Per i vitture di passageru è i picculi veiculi multipurpose, u tassu di crescita annu à l'annu era di circa 40%, righjunghjendu 2,17 milioni.

L'aumentu più grande era in a vendita di veiculi elettrici, chì più di duppià à 593000. In quantu à l'espurtazioni, l'automakers ottinutu un valore record in un solu mesi.

Sicondu u rapportu, a Cina hè u mercatu di l'automobile più grande di u mondu è u mercatu unicu più impurtante per i pruduttori di l'automobile tedeschi cum'è Volkswagen (cumprese Audi è Porsche), BMW è Mercedes.Per un bellu pezzu, u mercatu cinese hè stata corta di u forte crescita prima.Ricertamenti, a carenza di chips è l'epidemie regiunale di COVID-19 anu in particulare pusatu pressione nantu à a produzzione di l'automobile è e dati di vendita.

In ogni casu, u mercatu hè avà riscaldatu di novu in quantu à a dumanda di terminal.Sicondu i dati publicati da a cunferenza cumuna di l'infurmazioni di u mercatu di i veiculi di passageru in Cina, in lugliu, i venditori anu furnitu 1,84 milioni di veiculi à i clienti finali, cun un aumentu annu di più di 20%, è era u sicondu mese consecutivu di crescita. .

I dipartimenti pertinenti anu stimulatu recentemente u mercatu attraversu, per esempiu, incentivi di compra per i veiculi à bassa emissione.I venditori anu ancu compru più vitture da i pruduttori in u lugliu, chì ponu indicà chì a ricuperazione si stabilizza.

Sicondu à un rapportu nant'à u situ di u Giappone ecunomica nutizia u 12 d'aostu, u voluminu di vendita di vitture novi in ​​Cina aumentatu da 30% in lugliu, è a riduzione di l'impositu divintò u ventu di u livante.

Sicondu i dati publicati da l'Associazione Chine di l'industria di l'automobile u 11, a vendita di vitture novi in ​​u lugliu hà aumentatu da 29,7% annu à 2,42 milioni.Era più altu ch'è l'annu passatu per dui mesi consecutivi.Dopu à l'elevazione di u bloccu in Shanghai, a pruduzzione è a vendita si sò recuperate, è a misura di a mità di l'impositu di compra di i veiculi di passageru lanciata in ghjugnu hè ancu diventata Dongfeng.

Hè infurmatu chì u ritmu di crescita in u lugliu era più altu ch'è quellu in u ghjugnu (23,8%).In una cunferenza di stampa tenuta l'11, una persona pertinente di l'Associazione Chine di l'industria di l'automobile hà dettu chì "a pulitica di prumove u cunsumu cuntinueghja à fà sforzi, è a dumanda di i cunsumatori di vitture di passageru cuntinueghja à ricuperà".I vitture di passageru, chì cuntavanu a maiò parte di e vendite di vitture novi, anu aumentatu da 40% à 2,17 milioni.U numaru di veiculi cummirciali diminuite da 21,5% à 240000, ma hè statu migliuratu da a diminuzione di ghjugnu (37,4%).

I veiculi d'energia nova, cum'è i veiculi elettrici puri (EV) sò stati forti, aumentendu à 590000, 2,2 volte quellu di lugliu di l'annu passatu.U voluminu cumulativu di vendita in i primi sette mesi di questu annu hà ancu aumentatu à 3,19 milioni di unità, 2,2 volte quellu di u listessu periodu di l'annu precedente.I gruppi di l'industria di i veiculi di passageru di a Cina predicenu chì u voluminu di vendita annuale ghjunghjerà à 6,5 milioni in 2022, è hè previstu di cuntinuà à cresce in u futuru.

Da u voluminu di vendita di diverse imprese in lugliu, u voluminu di vendita di Geely Automobile, chì si concentra in a Cina per espansione a so attività, hà aumentatu di 20%, è u voluminu di vendita di vitture giapponesi cum'è Toyota, Honda è Nissan era ancu più altu ch'è quellu. di l'annu precedente.U numaru di BYD implicati in i veiculi d'energia nova hè aumentatu à 160000, 2,8 volte, è u più altu volumi di vendita in a storia per cinque mesi consecutivi.

A vendita cumulativa di l'automobile di a Cina in i primi sette mesi di questu annu hà righjuntu 14,47 milioni.Un ufficiale di l'Associazione Chine di l'industria di l'automobile hà dettu chì u voluminu di vendita accumulatu in i primi ottu mesi di questu annu pò esse più altu ch'è in u stessu periodu di l'annu passatu.Per u voluminu di vendita di tuttu l'annu 2022, l'aspettativa di "3% di crescita annantu à 2021 è 27 milioni di veiculi" pruposta in ghjugnu hè stata mantinuta.


Tempu di Postu: Sep-06-2022